Projekty
Požadavky:
- převod seznamu prodejen a souvisejících informací ze staré administrace webu do nové administrace webu
- založení přístupů do administrace informací pro jednotlivé managery prodejen
- získání GPS souřadnic jednotlivých prodejen z internetu a uložení do nové administrace webu
- navýšení kapacit přetíženého oddělení
Řešení:
- Robotický brigádník stáhne informace ze staré administrace webu a podle adresy prodejny zjistí GPS souřadnice
- veškeré shromážděné informace uloží do excelovské tabulky na centrální firemní úložiště
- nasazení produktové platformy Kofax RPA
- zaškolení klíčového uživatele, který působí v oddělení jako interní konzultant
Výsledky a přínosy:
- přenesení všech prodejen do nové aplikace webu, protože vývojáři platformy na daný přenos neměli kapacity
- kontrola shromážděných informací o prodejnách pověřeným uživatelem = aktualizace všech informací
- navýšení kapacit přetíženého IT týmu
Typ procesu:
- kooperace robotický brigádník a uživatel
Náročnost celkové práce v hodinách (analýzy, vývoje a testování):
- analýza: 0,25 hod.
- vývoj: 2,25 hod.
- testování v provozu: 0,5 hod.
- celkem: 3 hod.
Měsíční úspora lidské práce:
Popis procesu:
- robotický brigádník si otevře prohlížeč a přihlásí se do staré administrace webu pod přístupem, který mu byl vygenerován
- začne procházet jednotlivé prodejny a vstupovat do jejich detailu
- v detailu prodejny vyextrahuje všechny informace
- podle adresy dohledá GPS souřadnice prodejny a uloží údaj
- veškerá data o prodejně uloží do excelovské tabulky na firemní úložiště, kde může provést korekturu uživatel
- informace o prodejně přenese z excelovské tabulky do nové administrace webu a založí unikátní přístup managerovi prodejny
- nový přístup pro managera prodejny pošle dané osobě na jeho firemní e-mail