Projekty
Požadavky:
- robot otevře systém kde jsou zadané všechny popisy produktů CZ/SK a zapamatuje si je (přibližně 170 000 popisů)
- následně projde všechny popisy a bude se snažit dohledat „Prodejní argumenty“ (tento popis má jenom 10% popisů)
- extrahované „prodejní argumenty“ zadá do nového systému na automatikou tvorbu propagace
Řešení:
- práce s prohlížečem
- posílání reportingu výsledků přes email klienta Outlook
- nasazení produktové platformy Kofax RPA
- automatizace vybraných procesů
- zaškolení klíčového uživatele, který působí v oddělení jako konzultant
Výsledky a přínosy:
- získání dat pro nový propagační nástroj
- navýšení kapacit oddělení obsahové redakce
- implementace kontrolní mechanismus, na neaktivní funkcionalit na webu
Typ procesu:
- kooperace robotického brigádníka s uživatelem
Náročnost celkové práce v MD (analýzy, vývoje a testování) :
- MD / man-day = práce, kterou jeden člověk provede za jeden pracovní den
- analýza: 0,5 MD
- vývoj: 2 MD
- testování provozu: 1 MD
- celkem: 3,5 MD
Měsíční úspora lidské práce:
Popis procesu:
- Robot otevře v prohlížeči redakční systém na zadávání popisu produktů
- Klikne na kategorii „Ukončené“
- Na stránce klikne na první popis a extrahuje jeho obsah a název produktu ke kterému se vztahuje, takhle pokračuje dokud neprojde všechny popisy
- Jakmile je na konci stránky tak se přesune na další, takhle pokračuje až na poslední stránku
- Robot si následně začně procházet jednotlivé popisy které si pamatuje a snaží se v textu dohledat „Prodejní argumenty“
- Následně si otevře novou propagační aplikaci, kde do vyhledávacího pole zadá název produktu
- Jakmile mu aplikace vrátí relevantní výsledek tak si otevře detail a zadá k produktu „Prodejní argumenty“
- Takhle pokračuje dokud nezadá všechny prodejní argumenty